1:A DECEMBER

Underbar dag. Morgonen började med att när jag kom från badrummet låg det ett paket på min säng. Hum tänkte jag? Fundersamt stod jag där och tittade på paketet och undrade om det var tomten som hade varit framme. Efter lite fnittriga mystiska blickar på Johanna i köket, gick jag och hämtade det och frågade om det var henes. Nej svarade hon, det är från mig till dig. Nämen! - Har jag fått ett paket? :o (a) Jojjomensan det hade jag  fått och inte vad som helst. En chokladkalender av Johanna, älskling sambo min! Puss på dig sötnos, fatta hur glad jag blev. Wie så satt jag där vid frukostbordet hade fått en chokladkalender och det är första december - och så började det att snöa, riktigt stora flingor! Åh värsta underbara morgonen!

På första lektionen nere i stallet sedan, stod jag Amanda och Anna och tränade Flyball - vilka är det som kommer inrullande i en bil på grusplanen då, Jo är det inte Erika Lindqvist med familj från Ludvika. Jo det var det. Åh det var jätte kul att se dem, jätte längesedan var de. Dom skulle självklart kolla på skolan och bli visade stallet av Susannne.
Även i matsalen sen på lunchen träffade jag en bekant, Mimmi från Tyresö som har varit här i Forshaga och hälsat på hennes kompis Boa i hund3.

På engelskan började vi med ett nytt litet projekt, The different dogs and breeds. kul kul och i Datan har vi börjat med Powerpoint som är mycket roligare än Word och Excel. Efter datan kom Fingret (simon) och hämtade mig, ellen och åsa för att skjuttsa oss ner till hundstallet för att lämna våra hundar för att vi skulle få mer tid inne i Karlstad som han lovade att skjuttsa till för att vi skulle handla jullklappar. Jag hittade en del. Alltid kul med er ellen och åsa, era små dagisbarn <3

Dagens låt
Busungarna - Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man é liten


Julbelysning mellan ghettot och förorten ^^

Kommentarer
Postat av: josefine

åå, vad mysigt med snö och julstämning (a) här har all snö försvunnit ''/

Postat av: josefine

åå, vad mysigt med snö och julstämning (a) här har all snö försvunnit ''/

Postat av: josefine

åå vad mysigt med snö och julstämning (a)



här har all snö redan fursvunnit ''/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0