DET VAR FAN-E-MIG PÅ TIDEN NU

Tack du! Ursäkta Julia - men Alexander Lindeskär är min räddare i nöden. Han har fixat PhotoShop till mig. Äntligen :) Det ska bli sjukt kul och redigera bilder. Det tråkiga är att jag kommer att bli beroende och helt fast. Det räckte bara med en liten stund hos Madeleine så var jag helt köpt av pogramet. Jag blev överaskad, photoshop är så jävla smart. Fattar precis vad man vill ^^
Nu vill jag ha massa tid till det. Fast det har man ju INTE. Jag ska hem och städa nu för att mammi och hennes vännina Maje kommer hem till mig, kul kul. Ikväll blir det tacos med dom och Johanna.

Tidare idag var jag, Julia & Alex, Johanna L och Malin på ICAMaxi Stormarknad i Karlstad och köpte massa MAT :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Veronica!

Kan inte låta bli att kika i din blogg ibland - vad härligt liv du verkar ha - man blir bara så glad - du smittar!!

Kram Karin och BoB

2008-11-08 @ 20:49:21
URL: http://billeobobby.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0