Ett liv i Forshaga


Studenten 2009 Forshaga Akademin
Viltvård 3, grattis till studenten pojkar. Ni kommer att vara saknade! <3


Vi har underbara två år kvar, två år kvar, två år kvar! :D
Jag har även en känsla av att det kommer gå alldeles för fort.
Jag älskar er <3!!

Den 18 Augusti började jag och min hund Baccus på Hundsportsgymnasiet i Forshaga. I tio månader har jag bott i denna stad, på detta internat med dem mest underbara personer som finns här. Vi har så gott som levt uppe på varandra och då överdriver jag inte. Ordagrant så stämmer det till och med då det händer att vi somnar i en mysig hög tillsammans i någons säng under en film. Jag glädjer mig åt skoluppgifter som handlar om mitt största intresse någonsin, hundar. Att gå till skolan kan faktiskt vara ett nöje, det blir till vad man gör det till.

Ciao, v

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack så mkt veronica :)



kul att du trivs så himla bra i skolan, sånt är guld värt!

hoppas du får ett skönt sommarlov :D

2009-06-13 @ 21:27:17
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0