CHRISTMAS CAKES AND BUNS

Do you know it's Christmas time at all?
Get damn you att det är jul nu - Julbak och julpyssel säger allt :D











Vi bakade pepparkakor, saffransbullar med vitchoklad, två olika fudge och knäck!


Massa gottis blev det igår när jag, julia, johanna, tina och amanda bakade. Kul jul med er flickor + jul music
Tina jag måste få recept på Fudge(?) det var jätte gott :D
Wie nu har jag massa jul godis bullar i frysen och knäck i skafferiet ^^ tihih snacka om att man snattar där...

Idag åkte vi skriskor i ishallen på idrotten, det gick bra att åka på ishockyskirskor/killskriskor med tanke på att jag är van vid tjejskriskor :-) och kl. 16.00 hade vi föreläsning med Veterinär Jörgen nere i stallet om Akut djursjukvård - första hjälpen, som ingår i kursen Djursjukvård. Det var bra och intressant men jag var sjukt trött och jobbade för att hålla ögonen öppna.

Vi hade tänkt att ha lite snöbollskrig ikväll ^^
Meen jag får se om jag orkar! För jag måste packa nu :O Jag åker hem imorgon 14:20, är hemma vid sju-tiden!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det var fina och kul bilder på Er!

Men var är mina bilder på Jul-Baccus?

Skicka några till mig.

Kram från Mamma <3

2008-12-08 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0