Den 18 december

Hur tror ni att det går i en diskussion om Utställning med en hel klass tjejer, hundsportare?!
Alla pratar i munn och avbryter varann kors och tvärs - för att få ut sina åsikter! Nej men så allvarligt var det inte, men det gick hett till i klass rummet idag när vi diskutarade om Utställning och vad vi sett i från Hund08. Det ena och det andra kom fram när vi debatterade mot varann. Om man ska titta på utställning till avelsmaterial? Om utställning är kul för hunden? Varför inte göra ett MH? Ska man utesluta utställning överhuvud taget för att det spårar och fel hundar tas fram? Är det dommarens fel vilka hundar som tas fram och går i avel?
Jag tycker att man ska arbeta med hunden, vad man än gör. Sedan kan det ju vara bra med utställning för att kolla på anatomin i hunden. Men att enbart gå på utställning i avel tycker jag är fel. Även om utställning är från början till för att få fram de bästa hundarna till deras specifika arbets uppgift. Haha ja hand efter hand räktes upp idag på terminens sista lektion....


Den 18 December 2004 föddes mitt livs kärlek
Idag fyller Baccus 4 år, Grattis Grattis! Just nu har vi kalas och det här var hans tårta ^^


Den 18 Augusti började årets HSPG1- på hundsport
Jag älskar er flickor, och idag firar vi 4 månader, Grattis Grattis! Det här en våran tårta (Jenny's special "Nalle Phu tårta") som jag har gjort. Marängbotten, banan och o'boy-grädde ;D


Älskling <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till era alla!

2008-12-18 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0