Don't think twice, it's alright

Bob Dylan

Tankar, tankar, vi har dem alla mer eller mindre av olika saker. Varför tänker man vissa saker och varför inte?
Här kommer lite av mina natt funderingar...

Hur ofta grubblar man inte, hur ofta tänker man inte på något hur länge som helst för att komma fram till något vettigt. Hur många gånger tänker man inte fler en än gång. Varför kan vi inte gå efter magkänslan. Därför att vi är så otroligt fega, och inte vågar chansa på lite magkänslan. Att allt ska gå fel? Ibland måste man chansa. Ibland ganska ofta.

Eller försöker jag bara ta mina egna tankar till något mer allmänt, "man" som om det skulle beröra alla. Vad vet jag?
Något som jag vet, är att alla mår bra av miljö förrändring. Då menar jag inte klimatet. Utan omställning, från det vanliga. Alla mår bra av att flytta till Forshaga. Nästan. Där får man starta om på nytt. Där får alla bli sig själva. Alla mår bra av att få komma bort, till en bra plats. Forshaga är det bästa som har hänt mig. Där tänker man inte konstiga saker, där lever man livet...

Kommentarer
Postat av: Elias

Forshaga är det bästa som hänt de flesta skulle jag tro <3

(förutom dom där fyrbenta med päls då)

2008-12-22 @ 16:31:31
URL: http://sugarcubee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0