JAG SAKNAR BRA JULKALENDRAR


Mysteriet på Greveholm - Bästa julkalendern genom tiderna!

Helt värt att se greveholm varje gång! Replikerna och skådespelare är så klockrena :D Vi kollade på 4 avsnitt ikväll. Åh vad bra det är. Jag hatar (!) alla nya julkalendrar som är så dåliga att barn inte ens vill se dem. Jag tycker det är SYND om alla barn som ha missat tiden med BRA julkalendrar. Det är något av det bästa med julen. Varför är inte Svt smartare än att dom visar om dom bra julkalendrar som har gjort genom året och låter den nya generationen få se dem. Pelle svanslös och julenes karuseller... kan säga så många fler men vad är det för fel på dom som gör julkalendrarna - liksom Allram mest ? vad är det för skit. Det som sänds nu har jag tyvär inte kunnat se en, men det är jag glad för. Greveholm är bäst.

Kommentarer
Postat av: Lisa H

Jag håller med dig greveholm är bäst det har jag alltid tyckt :D

2008-12-10 @ 14:53:56
Postat av: Josefine

den som sänds nu är iaf lite värd eftersom tomten fick springa i ett ÄKTA agilityslalom ;D<3 haha,

2008-12-10 @ 15:13:45
URL: http://toktassarna.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0