Jullov - jul - lov - jul - lov

I fredags lämnade jag, och alla andra älskade Forshaga. Vi överdriver inte, stället är verkligen så underbart som vi försöker baskriva det! Det är det bästa som har hänt i mitt liv. För många, många fler med. I Forshaga börjar ens liv på riktigt.

Det var underbart att komma hem till älsklingarna här hemma. Helgen har spenderats hemma hos Lisa. Josefine, Lisa och Madeleine har även varit där. Vi har börjat lite att planera inför nästa års Ungdomsläger, det ska bli jätte roligt att ha ett läger igen. Vi har även haft ett litet julklapps byte. Wie jag fick en vit stickad mössa av joseifne, jag älskar den! ;-)
Idag var jag och Lisa Alestrand i Arboga på Hans Agility träning. Det var jätte längesen jag och Baccus hade en riktigt seriös agility träning så det var mycket bra för oss. Jag kommer även hinna med en träning till med gänget under lovet. Jag har saknat Hans riktigt kniviga och svåra agilitybanor. Jag har saknat Köpings Gänget. I sommar då j*vlar ska den bästa agility sommaren sättas av. Vi ska till Gotland och massa andra tävlingar, längtar längtar!
Men nu får jag ta det lite lugnt här, om tre dagar är det Julafton, jippi.
Efter träningen tog jag och lisa ett jätte skönt bubbelbad med skum och ansiktsmask. Det var verkligen skönt för kroppen att bli varm och lealös.

Nu är jag i Kolsva. Min gudmor Stina och hennes karl Gustav är här. Kul kul att träffa dem.
Hur ska jag göra på nyår? Stockholm vs. Lisa

God Jul, gott folk

Kommentarer
Postat av: josefine

hihi, kul att du tycker om mössan :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0