YOU DAMN GOT THAT SPECIAL PLACE IN MY HEART

Jag är så otroligt glad att jag har dig, älskade bästa vän - du betyder enormt mycket för mig. Aldrig hade jag väl trott att det skulle bli något bra av att jag flyttade ifrån dig. Trots det så övervägde jag att flytta hit. Ibland saknar jag dig så sjuk mycket att det är jobbigt att göra något annat, änn tycka synd om sig själv. Det är så jävla mycket bättre att gå runt och sakna sin bästa vän och vara glad för att man har en. Jag är så glad att jag har dig Lisa. Det är något jäkla starkt mellan oss. Det blir bara starkare och starkare för varje gång vi ses. Något starkt som jag känner ända här ifrån. Jag ser mig själv uppifrån, som om jag tittar ned på en karta, här i mitt rum sitter jag i Forshaga och det är en tjock röd tråd till dig i Köping. Den tråden är starkare än allt annat. Tråden kallas vänskap - vänsakp är kärlek!





Kommentarer
Postat av: Lisa A

Då ska du bara veta hur mycket jag saknar dig, asså jag åkte ifrån dig igår och längtar redan tills på fredag då du kommer hem! Älskar dig <3

2008-12-15 @ 15:32:18
URL: http://fisbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0