STORA STOCKHOLM - ÄLVSJÖ MÄSSAN - HUND08



Hundidioter springer runt som galningar och köper allt och ingenting, springer på banor och i ringar med hundar!

Årets bästa dagar - årets bästa mässa!

Sjukt kul dagar som man hittar massa bra grejjer till vovven - tävlar - och träffar härligt folk!
På lördagen åkte jag och lisa tidigt till Stockholm för att komma i tid till mässan till de inofficiella agility tävlingarna i hopp och agility. Baccus kom på 21:a plats i agilityn och 8:e plats i hopp loppet, mycket stolt över vår insatts! Zilla dampade lite i deras agility lopp och tog en klo i fel tunnel på hopp loppet och därmed diskade sig. På söndagen gick det bättre i klass 3 med en ynka rivning. Herregud - vad jag ser fram emot sommar sässongen! :-)

På mässan ser man många folk man känner igen från Köpings Hundungdom, Tyresö Hundungdom, Hundsport m.m.
Det är jätte bra med alla foder säljare, där man får smakprover som är bra godis påsar till träning ^^
Jag gjorde ett riktigt fynd då jag köpte en jacka precis när finalen hade börjat och det var utförsäljning. Svart jacka med rosa mysigt tyg inne 200 kr OBS OBS 80% RABATT :D Lisa slog också till. Jag hittade även ett fodrat regntäcke till Baccus.

Tack till pappa som ställde upp och skjuttsade, även Lisas föräldrar. Pappsen väntade i en timma när vi skulle åka hem för vi fick ta gratis bilder vid ett ställe, DOGGELITO. Dom blev av bra :D

Zyrran och Brochan <3




Kommentarer
Postat av: Frida

Heeej xD



Haha vilken fin hundras det är på bilden till HUND2008 (AA) xD haha Och vilka underbart fina bilder på sötnötarna =) Saknar dig, vill tä Forshaga jag å, jag vet att mitt liv e där, men jag har för dåliga betyg :(



KRAAAM

2008-12-21 @ 13:57:25
URL: http://www.fridoss.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0