Vem skulle lyckas om inte han?

Jul-shoppat julklappar med Johanna, Malin och Ellen idag i Karlstad. Super mysigt med julpynt i alla affärer och stånd. Och en massa julbelysning i träden såklart! Sedan är det bästa att sitta hemma och slå in dem ;)

Och min interlligenta flat har gjort det igen! Han har kommit med en riktig snilleblixt, något så smart, som att låsa in sig själv i ett rum(?) Nog för att jag (och alla andra för den delen med) brukar säga att han är så jävla pantad. Men ibland är han faktiskt ganska klyftig när han kan öppna låsta dörrar. Men att låsa in sig själv är det dummaste min älskade någonsin har gjort.
I alla fall så passade Elias Baccus medans jag var i Karlstad, och på något vis så hade dörren väl åkt igen till hennes rum och när han ville ut så hade han väl förs hoppat på handtaget så att dörren stängde sig. Och sedan hoppat så att låset vidits om och han låst in sig själv. Och själklart ligger nyklarna till rummer inne i rummet! Haha så det kan gå?! Det käns så skönt att läma bort han måste jag säga.. not! Men med hjälp av extra nyklar från skolan lyckades vi få ut kraken <3
Puss på min hund säger jag bara <3

Appropå ingenting, så hade jag inte speciellt nytta av mina livräddnings kunskaper efter dagens idrott när man har en inlåst hund.
Nu på kvällen/natten har det varit Luccekuppen del 2. Innerbandy, vi var där och hejjade på Viltarna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0