JAG OCH MIN HUND

Veronica och Baccus

- Detta är jag och min hund Baccus -

Det här är jag och min tre åriga Flatcoated retriever Baccus som jag spenderar den mesta tiden med. Vi tränar och tävlar aktivt Agility på och för Köpings Hundungdom med bra framsteg. Han är min första hund, en mycket efterlängtad. Till hösten ska vi förhoppningsvis börja på Forshaga Hundsportsgymnasium. Om jag kommer in förstås (?). Att "bli med hund" var det bästa som har hänt mig. För det första så fick jag upp mitt stora intresse inom hundträningen men jag har också fått underbara vänner innom hundvärlden. Baccus är mitt allt och betyder enoormt mycket för mig.

När jag inte är eller tränar med baccus så är jag med mina vänner, oftast hundvännerna som står mig närmast. Jag bor i Kolsva i Västmanland och spenderar mycket tid i köping på klubben och hos mina lisor (<3). Jag skulle tycka det var underbart att få gå på hundsportsgymnasiet och hoppas innerligt att jag kommer in men skulle också sakna massor utav saker och ting här hemma. Men man kan ju komma hem på helgerna förståss.

Det ska bli kul att börja blogga =)

Ha det gött, kram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej veronica :), haha vetu? nu kan jag säga att jag har en bordercollie :O för det har jag. Fast det vill jag inte ha för det är sjukt drygt, jag tycker mer om min spaniel, han är mkt lättare :P hoppas du har det bra där borta i kolsva. Tycker att du ska skriva ett helt inlägg om mig sen (A) då kan jag skriva om dej :D haha jag har så jävla boring :P. älskar dej<3

2008-06-18 @ 12:51:12
Postat av: josefine

jag skrev det sensate :)

2008-06-18 @ 12:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0