ALL I GOTTA DO IS THANK YOU

Min gudmor är en gud på fiol. Idag var jag, mamma och maje (som har vart här och hälsat på mig i Forshaga) vi åkte till Ransäter(?) Kyrka Norr om Forshaga för att kolla på min gudmors konsert. Min gudmor, Stina Spets är en gud på fiol, min älskade Fiolina-Stina. Hon bor och pluggar i Arvika, på Ingesunds Musikhögskola och ska snart ha sin examenskonsert. Konserten idag i den lilla kyrkan var jätte bra, Stina var bäst! Jätte kul att träffa henne också, inte bara hör när hon spelar, det var jätte längesen vi sågs. Ändå bor vi mycket närmare varandra nu när jag bor i Forshaga och hon i Arvika än vad vi gjorde föut, men inte träffas man oftare för det.

Hem till Forshaga, Mamma och Maje åkte hem det var kul att ha dom här men när man är van att klara sig själv utan en mamma så tog det inte lång tid innan man tröttna på att "ha en mamma i lägenheten" annars så var det jätte kul att träffa dom :) När de hade åkt vart det till att råplugga Engelska, California Trip. Ojoj. Men det går hyffsat bra.
Sedan var det slut på plugg och Jag, Elias Pettersson, Julia Pettersson och Tina Sporrong har haft en underbar kväll :D
Mamma Mia dans, chake'a, snacka, garva, serious talk, flumm <3



Thank you girls for loving me
The way that you do (way that you do)
That's the kind of love
That is too good to be true
And all I gotta do
Is thank you girls, thank you


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Va häftigt att ha en gudmor, jag vet inte om jag har nån...?

2008-11-10 @ 20:46:09
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly
Postat av: Mimmi

höhö. Vad säger du? Jag skriver alltid smarta inlägg :)



kul att du trivs bra med din klas å skönt å höra att redovisningen gick bra. Det är ju inte så farligt, du känner ju alla där :D



sen har jag varit med om å gjort samma sak som du gick göra med praktisk sjukvård. var med Boa förra året när dom fick göra sådant. thiihi

2008-11-12 @ 23:17:08
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0