CITAT AV VIRRE VON WONKA OCH ANDRA F-H'S GANGSTERS

Det sägs mycket roligt här, endel ganska pantade kommentarer som jag inte vet vart det kommer ifrån?!

Veronica "Men Elias, du kan
ju inte ha kill-kallingar på dig
du har ju ingen penis!"


Julia och Elias sitter och åmar sig över
hur underbara deras pojk/-flick-vänn är
Veronica *tittar ledssamt ner i sin skål*
"Jag har mitt godis. . . "

Elias, Tina, Julia och Veronica sitter
kring bordet, *Veronica häller upp mjölk*
Elias utbraster "DEN SER JU BLÅ UT!"

Tina och Veronica sitter runt bordet
två killar kommer in, och går ut
Veronica "Den sista killen var söt"
Tina "Ah fast han är med Simon..."
Veronica "ÄR HAN MUSLIM?"

Vi (kommer inte ihåg vilka) sitter i en bil på väg
till IKEA slår varann för vi ser gula bilar
Veronica "Jag ska skaffa mig en
gul bil, bara för att alla ska slå varann!"

En hög tjejer ligger på asfalten en kväll
då de har pallat äpplen, vi pratar om
det är okej att hundar pussas i ansiktet
Åsa "min hund brukar få slicka mig!"

Elias och Veronica
"Vi är dumma brunetter med små bröst!"

Veronica ritar figurer i Linnéas hår
Veronica "Det är en rund fluffig silvrig sak"
Malin "Men jag fattade inte att det var Wilma"

Lille bror "Bestig mig!"
 
Vår ihop satta mening från Hassan Kemheris föredreg
I'm gonna fuck you up with my rabarberpaj, Omedelbums in my 9mm pappersmaskin!

(självklart så är alla kommentarer BÄST - in the real moment, men ville bara att ni skulle få en inblick av vad som säjs här... och självklart så glömmer man bort dem bästa, men julia brukar vara duktig att anteckna på hennes mobil :-)

Kommentarer
Postat av: Julia

PANTADE brunetter med små bröst var de ju! Och det var i Alex bil som du sa det med gul bil, så det var du, jag, Malin & Johanna. ;D

2008-11-15 @ 00:12:14
URL: http://precissomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0