CUZ I'M HAVING A GOOD TIME

Nu är jag tillbaka till Forshaga och folket som jag älskar och höstlovet med lisa var underbart. På tåget så hade jag tydligen platsbiljett mittemot Johanna - Min Bitch som jag saknat. På bussen från Örebro satt även Ellen, lite mjukstart på att träffa alla människor. Tina hade vart och shoppat och väntade på oss på bussen till Forshaga. Henne har jag saknat så otroligt mycket eftersom hon har varit själv i Forshaga, och då börjar man tänka och när man tänker blir man deprimerad. Man ska leva.
Sedan blev det att crasha alla i ghettot. Kvällen var lång och nu har det slutat hemma hos mig och Johanna. Ellen, Malin, Fingret och Lillebror är också här. Och så hundarna såklart. Baccus har fortfarande (ett år senare) inte fattat att han är kastrerad.

Cuz I'm having a good time, having a good time and I don't wanna stop it now!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och vad är klockan ? :) jag är inte tröt och kan inte sova nu har vi väckt veronica också :)

2008-11-03 @ 05:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0