DEN 24 NOVEMBER


Meeer juul ge mig!

Kraslig och hängig är jag, men vaf*n, jag lever och livet är underbart! Sov hela förmiddagen för att orka göra dataprovet i Excel på eftermiddagen, men det var jobbigare än vad jag trott. Provet var mycket svårare än vad jag och alla andra trott så alla tänkte HÖGT, hur dåligt det gick och febern steg samtidigt som det blev väääldigt tajt om tid. Så där rök mvg i dator. kunsap. men men, vad gör de

Snön faller och det är vinter i Forshaga
. Hem och drog igång massa julmusik, älskar det verkligen. Malin & Åsa kom på besök och jag och Johanna tog fram jullådan som mamma hade kommit med. Julstake, julstjärna, jul gardiner & sängkläder, julgranskulor och massa annat =)

So this i christmas, All i want for christmas is you, Last Xmas, Sant Clause is commig to town, Tänd ett ljus, Jingle Bells, Happy Christmas, Winter Wonderland, Jag såg mamma kyssa tomten, Mer jul ge mig


Åsa min egna tomtenisse :D
nu ska jag äta grapefrukt för att bli frisk ;-)

Kommentarer
Postat av: josefine

krya på dig nu!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0