EN REGNIG DAG

När jag vaknade vid tio - elva tiden hade redan Johanna och hennes kompis Becka åkt in till Karlstad. Jag åt lite frukost och gick sedan ut på en promenad med Baccus och Ville. Ytterligare en regnig dag.


Baccan saknar Zyrran


Ville, min sambos Tollare (sötast)  <3


Du fattas bredvid min sida...

Idag är det första advent gott folk =)
Kan det inte vara lite fint med frost, lite snö och blå himmel nu då!? (a)
Vi har redan firat första advent för i natt när klockan var över tolv höll vi på i lägenheten under mig (där anna och linnéa bor) och bakade, det var väl mest johanna som gjorde det och alla andra låtssades att de var engagerade. Det var väl lite lussebak men idag blir det till att tända ljus i alla fall ^^

Wie snart är det Stora Stockholm...

Dagens låt

Pick me up - Isak Strand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0