FREDAG DEN 7 NOVEMBER

Vaknade idag och såg att skolfotona hade kommit. Jag älskar min klass och jag älskar vårat skolfoto. Så ägt att vi fick ha med hundarna. Däremot blev jag inte nöjd med enskilda fotona, så dom ska jag nog skicka tillbaka. Efter jag hade studerat bilderna ett tag käkade jag frukost och sedan begav mig ned till hundstallet, för att ha coachsamtal med min coach Linda. Jag låg mycket bra i de flesta ämnena, fanns inte så mycket att säga än så länge från lärarnas sida men det såg bra ut. Det var ju skönt. Sedan gjorde jag veckobesittning på Baccus, det gick bra. Han mår prima. Det gick även bra (tillslut) att ta temp på honom, även fast jag var själv. Jag har alltid haft någon som har hållit i honom. Jag skulle inte heller villja ha en temp uppkörd i ananöppningen *haha*

Sedan var det dags för Hösthoppet - inoff. Agility tävling andra deltävlingen. Jag så jäklans nöjd med mina två felfrialopp :D Kom två på dagen tävling :) Jag älskar Li's insattas med Ebba, Chinese Crested Dog "naken hund" det gick jätte bra för att inte alls ha kört mycket agility - men det var skit roligt när Li halkade med världens stiiil på den mycket leriga gräsplanen!

När vi kom hem var vi fett kalla och fötterna, så jag och johanna gjorde fint för fotbad :D Massa ljus och musik + varmt bad satte vi oss, jag och min älskade sambo <3 oss på stolar och myste och snackade i drygt en timme. Fett värt!
Efter fotbad beställde vi pizza. Johanna som är en sån bitch - men jag är bäst på att argumentera. "Du slår mig!" Fett bra argument ^^ Tillslut gav sig Johanna och beställde pizzorna. haha. Gott vare! Men en viss person förstörde vårat försök att för en gång skulle vara själv, hehe!

Nu har vi massa folk kollat på Idol2008 - rocktema! Dom var skit bra ikväll, alla!
Jag gillade inte Kevin från början, men nu gör jag det, han kommer säkert vinna.
So long

Kommentarer
Postat av: Johanna & Majken

Grattis!! Du och Baccus var skitduktiga idag!!! Jag har knappt inte sett er träna agility och eftersom du sa att ni hade blivit diskade så mycket så blev jag ju jätte positivt överraskad! Kramar

2008-11-07 @ 23:34:02
URL: http://jlofgren.webb.se
Postat av: Johanna

Veronica är bäst den som tvivlar på det borde på stryk ;)!

Helt okej för mig att den viss person störde ;)

2008-11-08 @ 09:08:51
Postat av: josefine

grattis, till två felfria lopp!!! :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0