GRUNDEN TILL ATT BLI ÄLSKAD ÄR ATT ÄLSKA ANDRA

Nog för att Forshaga sänker intelligens nivån så kollosallt, så älskar jag att bo här. Med alla underbara människor och hundar. Jag saknar bara min änglar hemma, hoppas att dom kommer nästa år hit och börjar och om inte, så älskar jag dem ändå. Tina, Julia och Elias jag har så roligt med er hjärtan. Ni är sånna gullsnuttar till tusen.

Hjälp vad tiden går fort! Nu i veckan så hade vi vår första luciaträning, hallå? Det var ju sommar nyss. Men nu är vintern på väg och jag hoppas att den kommer fort, för jag gillar inte regninga hösten. Den vackra hösten - med fina löv är nu förbi. Jag hoppas det blir mycket snö här, det var längesen det var en vinter med rikigt mycket snö. Åh nysnö, snöbollskrig, snögubbe (a) tihihi

Lydnad. allså på rikigt, tävlings-lydnad... jag har blivit inspirerad! Det trodde jag aldrig skulle bli en gren för mig, för "baccus var inte motiverad" Nej det var jag som inte var motiverad och det vet jag om. Men nu är jag, idag hade vi lydnadsträning med hjälp av tvåorna och det var jätte kul :)


Baccus och jag promenerade längs Klarälven
(fett dålig mobil-kvalité)

Efter lydnadsträningen gick vi och åt i matselen, sedan följde jag och tina med hem till Julia för att kolla på bilder från hennes emo-perion (hehe) Sedan sprang jag till bussen för att hinna säga hej då till Elias som åkte hem med bussen

Sedan tog jag och baccus en promenad, med dåliga skor och dåliga kläder men äch, det gör inget
Bara jag har baccus och mina gullsnuttar
så ordnar allt sig ;) <3


Kommentarer
Postat av: josefine

älskar dig med<3



och jag vet tävlingslydnad är sååå kul :D tränar ju på brukslydnaden här hemma och det är väldigt motiverande, eftersom att man måste klara den för att få tävla i söket :D

Postat av: Lisa

SAknar dig enormt mkt!

2008-11-14 @ 18:42:01
Postat av: Julia

Alltså, gullsnutt, var ÄR det för jävla ord egentligen??!! :P :O

2008-11-15 @ 00:14:06
URL: http://precissomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0