HELG EN TORSDAG?

Idag torsdag, fick vi lov att att plugga hemma och imorgon är vi lediga, så fett nice med helg från Torsdag till Söndag. Känn på den du! Så nu sitter jag och myser i min lägenhet med Risgrynsgröt. Har varit ute på en promenad med Ellen och Elias plus hundar. Super härligt med sovmorgon idag. Igår var jag Ellen, Siri, Lillebror och Fingret på IKEA. Det var sjuktroligt. Vi flummade oss ovanligt mycket. Det roligaste var när jag och Siri skulle gå på toa. Vi bad Elllen att ta kameran och när vi lämnade över den kommenterade en som jobbade på IKEA "Ni vet väl om att ni inte får ta några kort här?" Haha vi hade tagit ca 200 bilder redan, sorry. Knappast att jag kommer radera dem.

På IKEA köte jag:
 - Grej att göra isbitar som ser ut som pusselbitar
 - Scrubbcreame
 - Bodylotion
 - Äggklocka
 - Hårborttagar-skrollare
 - Bajspåsar
 - Klämmor att stänga igen mat  påsar


Det enda jag skulle köpa var en spegel till hallen. Jag fick otroligt mycket beslutsångest och bangade ^^


Wie älska IKEA


Idag ska vi prata om hästar - men inte vilka hästar som helst, utan FLODHÄSTAR!


HAPPY ^^


Veronica, Ellen, Siri, Lillebror, Fingret på IKEA

Lillebror har sjukt härliga och bara så klockrena kommentarer och filosofier så det är otroligt. The moment. Funkar inte att skriva här. Förövrigt så gick vi TVÅ VARV inne på IKEA :D Andra varvet la vi oss i en mysig hög i en säng och fantiserade om hur soft det skulle vara att BO på IKEA, det är fan min dröm. Tydligen så är det en kille i USA som fick bo på IKEA en vecka då han inte hade någon lägehet. Jag ska fråga om jag får. Fatta grymt och sova i en ny skön säng varje natt. Leka på lekavdelninge. Äta mat i restaurangen. Laga mat i köken. Det enda problemet är att alla toaletter och badrum saknar dörr XD. Kolla på tv i de otroligt snygga vardagsrummen. Det skulle vara fett nice :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Lillebror är vis! Som fan!

2008-11-06 @ 18:42:32
URL: http://precissomjulia.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha, roligt ni verkade ha :D

2008-11-06 @ 20:35:23
Postat av: Johanna Löfgren

Haha :D Va söta ni är!!

2008-11-07 @ 11:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0