JAG HATAR ATT VARA SJUK

Hostan, Huvudvärken, Den tomma magen som inte vill ha någon mat, Febern, Svettas men ändå Fryser, Halsen
Det är förjävligt att vara sjuk...

Men ändå kan det vara rätt mysigt
Min dag har bestått av sömn mycker sömn, te massa koppar te, alvedon, en banan och en toast
men framför allt film.
 Jag har kollat på
Primal Fear - en mycket bra film om en Advokat som kämpar för att bevisa att sin klient är oskyldig för mordet som han är åtalad för, ett omtumlat slut
Kung Fu Panda - stände av efter 10 min.
The Forbidden Kingdom - en mycket bra film där Jacki Chan (stavning?) var med
Nu blir det Sagan om Ringen trilogin marathon

Kommentarer
Postat av: josefine

förkyld?



låter ju som att du är riktigt sjuk :S

2008-11-21 @ 21:18:29
Postat av: Julia

Men vroon! var har du gjort? Det är ju världens gap mellan inläggen och menyn :O

2008-11-22 @ 15:31:07
URL: http://precissomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0