KLICKERTRÄNING - ATT STÅ I EN LÅDA

"En flat's svårigheter!"



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vill se film!!! :D Gissar på att han ska kliva i lådan med alla tassar? Försöker lära Gizmo det men han kan bara inte böja sin rygg så att han får plats med alla tassar! Så jag fick börja med att vända lådan upp o ner och träna honom att kliva upp på den. Jag som trodde att han hade bra balans, skäms ju nästan! Jag tänkte nämligen börja på en gång med den minsta matskålen jag kunde hitta! Hahaha!

2008-11-30 @ 19:05:00
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly
Postat av: Madeleine

Ser ju nu att rubriken är "att stå i en låda"...fattar därför att det var precis som jag gissade ;P tror jag? :O ;)

2008-11-30 @ 19:06:12
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly
Postat av: Johanna

Kollade på filmen på din dator, sjukt söt! Ville tittar förbi också :P

2008-12-01 @ 15:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0