SATURDAY IS SOFT

För förmiddagen gick jag och Julia ned till stallet för att träna Agility med våra vovvar. Sedan kom även Tina och Nicca, fast hon sover ju längre ^^ Det gick bra med träningen. Men var inte så jätte pepp, på den leriga planen. Självklart så ruscha jag omkull på ändan och blev lagom snyggt lerig. Men va fan? Vi hade kul :D Efter den seriösa träningen blev det oseriös träning och oseriösa bilder. Jag städade även Baccus box.

Bästa bilden :D

Julia och Elvis, Veronica och Baccus, Tina och Nicca



En kalv på bild <3

Hem och åt mat, risotto och sen gick vi hem till Julia och pluggade, vi fick faktiskt något gjort. Nu sitter vi här och slappar på varsina datorer ><. Tina skulle skaffa Facebook, jag ba "Du existerar inte änn" Då började hon att kittla mig och jag tappade balansen (när jag satt ner) och ramlade rakt in i Julias natthusbord med värdens SMÄLL :O
Jag började att as-garva samtidigt som jag började känna en HEMSK smärrta och samtidigt så började tårarna att spruta. Sedan satt jag länga och garvade och storbölade samtidigt XD
Nu har jag jätte ont i huvudet och världens bula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0