VALVAKA OCH BANANASPLITT

 
USA's President-val: Barack Obama VS John McCain

Nu sitter vi här uppe i natten och har valvaka. Vi låtssas i alla fall att vi har det, typ. Vi lyssnar på musik och gör Quiz om oss själva, snackar och allmänt flummar som vanligt. Kvällen har varit underbar med Tina och Elias. Ni är så underbara - jag älskar er. Vi gick till ica och köpte bananer och Marabou-choklad för att göra bananasplitt, som sägs att det slår orgasm i njutning enligt Tina och Elias. Haha sjukt gott i alla fall.
Dagens skryt på Djursjukvården - Elias och Åsa har kvalat till SM i Junior Handling, ni är bäst flickor <3


Tina & Veron <3

Gå in på min Bilddagbok @ veronicawihman
för att göra ett Quiz om mig ;-)


Kommentarer
Postat av: josefine

inte helt nöjd med mig enligt frågesporten, fast det visste jag redan :)

2008-11-05 @ 14:33:23
Postat av: josefine

kom på att kommentaren ovan låter lite tjurig, fast det mena jag inte :) älskar dej<3

2008-11-05 @ 17:31:29
Postat av: josefine igen

den va ett skämt, alltså från början. vet att jag inte ska tänka så mycket som du brukar säga till mig. men det är svårt att sluta:P

Postat av: Veronica

Du är så söt, jag älskar dig josefine <3

2008-11-06 @ 00:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0