FETT VÄRD SÖNDAG

Dagens Promenad

Hela denna dag har det varit underbart vackert väder. På förmiddagen när jag och Baccus tog jag en hel del fina kort på honom, klarälven och höstträden i Forshaga. Annars idag så har jag städat lite i mitt rum. Lyssnat på musik till förståss. Jag älskar verkligen sånna här softa dagar som man göra saker bara för att man känner för det eller för att det behövs. Sedan lagagde jag lunch
Dagens Rätt, Pasta) med Skinksås grönsak morot (standard), knäckemacka havre och ett glas mjölk ^^
Dagens låt Run it - Chris Brown

Sedan kom flickorna Malin, Åsa och Linnéa hem till mig och Johanna för att umgås och vara sociala :-) Dom satte sig och stickade lovikavantar, halsduk och benvärmare. Så söta är dom. Själv ser jag ingen humor i att sticka och suger rejält på't ^^ Jag tärnade blodpudding och in med det i ugnen för att få bra hundgodis!

Vi kände för att lära känna lite nytt folk så vi drog ihop en grillkväll nere vid grillen på Campingen vid älven. Det var verkligen as mysigt när vi satt där vid elden grillade Marschmallows(?) och "Knyten" (pommes, korv och grönsaker blandat i folie) haha det var i alla fall jättegott. Det fattades bara en snygging som plinka på en Gitarr
Sen gick en del hem och vi började att snacka riktigt snacka som bara vi kan..


love ya, natti

Kommentarer
Postat av: josefine

om man läser på din blogg ( vilket jag gör, haha) så har allt blivit fett värt. haha :)

Postat av: Johanna

Mysigt värre tjejer :D <3

2008-10-13 @ 14:53:28
Postat av: Madeleine

Myyysigt o grilla! :D

2008-10-13 @ 16:19:34
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0