081011 ELIAS FÖDELSEDAG

Denna dag var det tänkt att vi skulle upp och gratta Elias kl. 06 på morgonen, eftersom hon fyller 16 år idag. Själv så försov jag mig >< Så de andra flickorna hade varit uppe och satt upp ballonger utanför hennes dörr iaf. Men resten viste ju inte upp att vi hade tänkt att vara så tidiga. Vid elva tiden hade vi samlat ihop oss (men då hade ungen redan vaknat och hunnit skicka sms om vi var vakna?) Då gick vi in till henne och sjöng *host host* "mycket vackert" (a) Ja mo hon leva, med paket och djupfrystbulle med Ketchup med 16 på XD I present av oss fick hon en rosa käpphäst som säger knägg knägg! haha

 

Vi begav oss ut på Forshaga city. Till lilla djuraffären där Elias skulle köpa färskfoder eller vad det var. Och sedan till bageriet för att köpa bröd, de hade inte de hon leta efter men jag köpte ett winerbröd som alltid är uppskattat :D
På väg tillbaka till Ghettot så stötte vi på en mycket rolig sak, en vagn :D så jäkla passande - Elias i med dig! :o

                   


SUGARCUBEE GOEZ 6TEEN ;D <3


Doggarna fick race'a i skogen :)


Elias och Idun, Baccus och Solex
fina ute i skogen

Haha ja bilderna talar för sig själv. Efter den roliga svängen, gick var och en hem till sig och åt frukost /lunch. Sedan hade jag tänkt att tvätta för det fanns en ledig tid men det försvann på noll-tid så jag får stå fast vid sämsta tiden en måndag morgon *suck*. Men då hade jag ju tid att hänga på Elias ner till stallet. Hon skulle boxträna Solex, Schäfer/Border Collie som hon ska ha här fram till lovet eftersom Idun har fukteksem och ska hem tills hon blir helt bra. Så medans Solex var i boxen tränade Elias & Idun lydnad och freestyle och Jag & Baccus tränade Agility ;-)


Elias och Idun, Engelsk Springer Spanniel


Baccus ;D <3

Sen kom Elias mamma som hade varit på en Lydnads tävling här i närheten. Vi åkte hem. Jag tog en skön dusch. Lagade mat och fixade mig lite för kvällen. Frammåt sju gick vi iväg till Elias. Hon bjöd på två jättegoda gräddtårtor :D men hallon och vindruvor <3

Haha sedan kidnappade vi henne...


Haha vi band fast en Scarf för ögonen på henne och förde iväg henne för att jah vad ska vi kalla det, klä ut henne enligt våran plan (;


Så där ja ;D Hon hade inga val, det var bara att gilla läget efter några försök i protest...
Nu var det dags för flickan att knacka dörr, för att samla ihop minst 10st morötter eller gurkor till sin häst

   

GRATTIS SNYGGING ;D <3

Fett värd dag, Puss på er - Ciao

Kommentarer
Postat av: Julia

ååååh, vad ledsen jag är att jag missade det.. :(

2008-10-12 @ 09:36:19
URL: http://precissomjulia.blogg.se/
Postat av: Gulli Elias vän

HAHA jag dör när jag ser dom här bilderna! så roligt.

2008-10-12 @ 09:55:23
URL: http://dancetune.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sjukt lyckad kväll tjejer <3! :D

2008-10-12 @ 10:41:51
Postat av: Madeleine

hahaha jag vill INTE fylla år i närheten av er! Fick hon ihop morötter till sin häst da?

2008-10-12 @ 19:28:49
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0