BRIST PÅ FANTASI TILL RUBRIK

Baccus min älskling <3

Josefine min älskling <3

Idag åkte Josefine hem, det är sjukt hur fort en helg går förbi. Hon kom - och gick! Ungfär. Jättekul vare ändå. Tur att det inte dröjer så länge till nästa gång man ser henne. Jag åker hem om fyra dagar, på torsdag för att ha höstlov ^^
Efter att jag röjt upp lite så gick jag och Tina ut i skogen för att lägga viltspår. Det var första gången jag lade ut ett. Jag gick en sträcka på, kan det har varit 50m kanske och droppade blod och släpade en klöv i ett snöre längs marken. Det fick ligga i en timme innan Baccus fick gå det. Väl när det var dags så gick det jätte bra Nicca, Tina's parson russell terrier fick gå sitt spår först. Baccus fick nosa lite på hennes klöv och han var mycket intresserad av den och tyckte att den var jätte spännande. Väl ut på spåret gick det jätte bra han spårade i bra fart och noggrant. Helt rakt och fram till klöven. Så stolt är jag över honom, första gången och det gick så bra :D Han tyckte det var riktigt kul med. Så nu blir det till att viltspåra med Madeleine och co. hemma ^^

Baccus stolt med klöv ^^

Ciao

Kommentarer
Postat av: josefine

veronica min älskling<3

Postat av: Lisa

Vad roligt du tar väl med blod så vi kan viltspåra?:D jag har fixat klövar av en klasskompis som har skjutit en älg tjur helt själv :O

2008-10-20 @ 13:41:51
Postat av: josefine

Glömde säga tack så jätte mkt för att jag fick komma!! :D<3

2008-10-21 @ 07:43:20
URL: http://toktassarna.webb.se
Postat av: Madeleine

Yay!!! Vi ska viltspåra jämt :D Men lisa da, det finns ju att köpa blod tom i den lilla, lilla affären i lilla, lilla kolsva! ;) Och nej jag retas inte alls med dig vronqis! <3

2008-10-21 @ 18:06:31
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly
Postat av: moa

Baccus är jättesöt! <3

Saknar dig <3

Kram moa

2008-10-26 @ 16:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0