BYE BYE FORSHAGA



Nu är det höstlov, och för mig som går på internatskola betyder det hemresa. Just nu så sitter jag på tåget från Hallsberg på väg till Köping och har kramp i fingrarna från att ha stickat på min stickning (svart/turkos mössa, är tanken) i en timme från Karlstad till Hallsberg. Shisses vad jag är trött. Jag längtar så otroligt mycket efter min säng! min alldeles egna säng i mitt rum med stjärnor i taket.

Jag kommer sakna Forshaga och folket <3 Men just nu så saknar dom där hemma <3 Dom går nog i skolan imorogn, men hoppas att få träffa dem i morgon kväll.

Musik just som jag lyssnar på just nu (varierar hela tiden): Amy Mcdonald, David Bowie, Coldplay, Gyllene Tider, Hellow Saferide, Håkan Hellström, James Blunt, Jason Mraz, Lars Winnerbäck, Amy Winehouse, Lasse Lindh, Mando Diao,

Kommentarer
Postat av: Elias

Lasse lindh, håkan hellström, lars winnerbäck åh så underbart det lät ;D

2008-10-25 @ 07:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0