DAGS ATT TA SKOLFOTO

Idag var dagen för att ta skolfoto som man alltid fruktar. Uppradade och fina, med mycket stela leenden tänker jag på. Men nej nej inte när man går hundgymnasium. Så fick vi även reda på att vi skulle vara med i katalogen för hela Karlstads skolor. Hallå, vi måste ju sticka ut i mängden, av en sådan skolkatalog. Hehe. Nej men självklart så ville vi ha med våra hundar. Jodå det var okej för fotografen men sedan kom en lärare som påpekade Hundpolicy'n att det inte var tillåtet att ha hundar i cafeterian där det var meningen att vi skulle ta kortet. Då sa vi att vi ville ta kortet utomhus för att hundarna skulle vara med. Blev lite tjaffs om vi nu skulle vara ute och några ville inte vara med. Men vi fick fotografen att gå ut och hela klassen var med på kortet. Haha det var kul när vi skulle ställa upp oss. "Nej sitt still, hallå kolla här" Resultat blev iaf bra :)


HSPG1 klassen, älska hela bunten <3



Scrapbooking, denna fina tavla har jag gjort på estetiskaverksamheten ;)

Efter skolan gick jag och Ellen och handlade mat. Jag hade inte bestämd just precis vad jag skulle handla men jag behövde ha lite mat hemma. Ellen handlade inte så mycket, men jag däremot fyllde en hel kundvagn. Att det kan vara så roligt att handla mat? I alla fall så har jag knappast vart inne så länge på ICA Supermaket i Forshaga som vi var idag. Mat för massa pengar och en hungrig veronica XD

Vi bestämde oss för att baka kladdkaka (mums). My, Julia och Anna kom också över. Och eftersom vi gjorde dubbelsats så fick även viltarna Jonas och Viktor äta utav den. Sedan spårade det ur lite, men det gillas.

Så fick man vänta på städkontrollen, Linda skulle ha kommit igår och checka av vår städning men det gjorde hon inte, hon kom idag. Helt ok, rent och snyggt hade vi.

Efter det hundpromenad med baccus, ellen & bodil (slampan som strular med baccus och alla andra, men han är inte mycket bättre han på att hålla sig till sin partner haha) och sedan tittade jag in en stund där dom tittade på Mulan. Alltså vi älskar Disney, vem gör inte?

I'm gonna fuck you up with my rabarber omedelbums in my 9mm pappersmaskin!
haha internskämt på hög nivå XD

Ciao

Kommentarer
Postat av: josefine

Åhh, vad mysigt ni har de :)

2008-10-08 @ 14:50:53
URL: http://toktassarna.webb.se
Postat av: Madeleine

Jag hoppas att ni skällde ut dem som går på hundsportgymnasium och inte vill ha sina hundar med på skolfotot (skämtar så att alla förstår det)! XD Hjärta Disney! <3

2008-10-08 @ 16:56:01
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly
Postat av: Frida

Herregudh vad kul ni verkar ha, jag vill nog också dit <3 =). fin tavla du gjort med Bacchus, är det inte jag som tagit den dära bilden ? =) haha XD



kram, saknar dig <3

2008-10-11 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0