DON'T GO AND WASTE YOUT EMOTION

Höstlov - I Köping Självklart så saknar jag Forshaga - och alla underbara människor. Men jag citerar Åsa "Varför kan inte alla bara uppskatta lovet lite grann, om alla går runt och saknar hela tiden så kommer alla att bli jätte deprimerade!" Exact my sense! Allting får ett mycket större värde när man inte alltid har det(!) Som när lisa och lisa åkte till Spannien. Dom har då aldrig mera betytt så mycket som när de kom tillbaka. Så därför tycker jag att det är bara bra att vi HSPG1 är från varande en vecka och se fram emot när vi ses igen brudar <3

Det är bra här hemma, har just fått en egen hemma-nyckel medan Lisa-fisa och hennes mamma, mormor o syster är och roar sig i Stockholm. Det är tomt i huset, förutom hundarna och Erik som ligger och sover. Jag har precis ätit frukost och tagit en härlig dusch, och ska snart cykla över till Madeleine och Lisa.

Den här bloggen skapade jag Juni 2008 för att ni skulle kunna läsa hur jag hade det när jag skulle flyttta till Forshaga. Jag som alla andra, trodde att jag skulle tröttna på att blogga efter en vecka - men det har varit förvånandsvärt roligt att blogga och det ska jag nog fortsätta med. Sedan är det ju jätteroligt att det är många som läser med. Jag hade aldrig kunnat tro att jag någonsin skulle kunna få 37 läsare/besökare någon dag på min blogg. Det är ju kul!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0