DON'T WORRY, BE HAPPY



I helgen var jag hemhemma eftersom det var DM i agility hemma på Köpings Hundungdom. Det gick väl skapligt bra men det viktigaste är att ha roligt och det hade vi. Men en underbar människa fattades. På kvällen sedan gick jag, lisa, lisa och madeleine på Bio och såg Patrik 1,5 det var en rolig och bra film men verkligen en engångs-film, alltså ingen riktigt höjdare. Men det var mycket trevligt ändå :) Sov en natt hemma hos Lisa. Och lika fort så sitter man på tåget tillbaka igen.

SJ hade signalfel och var försenade. Så istället för att hoppa av i Örebro och ta buss till Karlstad som det var tänkt, nej till den bussen skulle inte tåget hinna till. Jag skulle hoppa av i Hallsberg och ta ett tåg som skulle gå till Karlstad. I alla fall kom jag fram men en timme senare än planerat. Väl hemma i lägenheten så upptäcker jag att jag glömt hela min nyckel-knippa hemma, *suck* och inte nog med det så hade jag låst min dörr in till mitt rum för att Fabo-gubben jobbar i hallen (Justja, för att förra helgen när jag kom hem så var det hål i taket i hallen, någon har typ gått på vinden och taket brakade XD) Men som tur var ändå Johanna hemma så jag kom in i lägenheten, men den natten sov jag på Linnéas soffa. Haha.

Det bästa av allt är ju ändå att jag har med mig Baccus nu, han är här, frisk som ett nötskal <3 Det har vart' så enormt tomt, snyft.

Idag skulle de komma och ha städkontroll och vi städa hettsigt men sen kom ju ingen ><
Och sen kom det ju lite folk eftersom vi skulle kolla på skräckfilm, men den typ hacka :p hehe damp vi får väl städa igen när dom tänker komma.

Jahapp, imorgon blir det skolfott :o hjälp!!!

Dagens låt: David Bowie - Life on Mars?


Höst

Kommentarer
Postat av: LisaA

Vem saknades?? :S

2008-10-07 @ 19:09:06
Postat av: josefine

eller hur, vem saknades? :P<3



och du hann, för min skull!! LOve you<3<3

Postat av: Julia

ooh, du lyssnar på Bowie! Duktigt! ^^

2008-10-08 @ 07:28:53
URL: http://precissomjulia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag gissar på att det är Kenneth du menar...

2008-10-08 @ 16:52:54
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0