EN DAG PÅ ULLVI

Igår kväll kom jag hem kl. 21:30 och satt uppe till typ halv tolv då Systa Mi frågade mig om jag inte ville hänga med till Ullvi, Gymnasieskolan i Köping, shore jag är på! Så gick jag och la mig. Imorse så åkte vi med bussen halv 8. Vid min gamla skola hoppade Emeile och Louise på buss och belv mycket förvånade av att se MIG sitta där. Hihi kul och se dem. Istället för att hänga med Sigrid på lektion följde jag med Emelie som går Samhäll och skulle ha matte-lektion. Vid hennes skåp träffade jag Amelie som jag kastade mig över, hon blev också jätteförvånad att se mig men glad :D Deras mattelektion fördrev jag genom att skicka sms med Lisa som är sista dagen på hunddagiset i Strängnäs idag och kommer hem idag, ska antagligen träffa henne i eftermiddag <3 Jag var även med på Sigrids matte lektion. Sedan var det dags för Svenska med Sigrids klass NV åk 3 med den omtalande - Peo! Han är verkligen speciell. Hela högstadiet har jag nästan varje dag fått höra helt sjuka saker om han och hans lektioner av Sigrid. Han presenterade mig för klassen och frågade om jag kände till en massa saker i Värmland. Och jag lyste som ett levade frågetecken xD I slutet av lektionen frågade han om dom kunde få höra lite Värmlandska, då svarade jag "Asså nej, jag kommer ifrån Kolsva" Haha han var jätte knäpp. Stackars dom!
Sedan gick vi och käkade, såg många igenkännande ansikten :-) Nu sitter jag i Biblioteket och Sigrid och Madeleine och dom pluggar tror jag. Det var kul att komma hit och träffa folk.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Varför kom du inte och hälsa på mig ^^, hihi. Bra tt du hade kul iaf :D

2008-10-24 @ 18:36:29
Postat av: josefine

hej veronica :) läs på min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0