I WAS WALKING DOWN THE STREET SINGING DOA-DI-DI-DAM-DIDI-DO

Rubriken, haha älskar den låten, som finns på Johannas SingStar.. btw så sjunger vi hela dagarna ^^
Idag hade vi prov i Djursjukvård, det gick hyffsat bra känns det som i alla fall. Sen så är jag så stolt, mvg till mig på Word-provet i Datakunskap. Hoppas att det fortsätter så på Exel och Powerpoint. Sen hade vi engelska där vi håller på med ett Projekt om engelktalande länder. Jag och Helena jobbar med California, man ska göra ett arbete där man väver ihop påhittade händelser på sin resa med fakta om landet. Det är en kul idé men vi har alldeles för kort tid på oss, men ett sånt omfattande arbete, det ska liksom in efter lovet.

Sedan så är det ju tur att ni har mig som är så påhittig och possitiv som tar intiativet  till att åka och bada, så jag fixade en buss och vi åkte iväg 7 pers till Deje Badhus på eftermiddagen :D det var riktig kul och det känns fortfarande som om jag har vatten i öronen. Jag älskar bubbelbad och bastu. Sen får man ju räkan med sånna saker som att bikinin far hit och dit x) Nästa gång får det nog bli Karlstad - Deje's badhus var i storlek som Malmabadet i Kolsva XD utstickade så hade Deje en bubbelpol ;-) haha

Sheeises vad jag är trött - snacka om att lovet är efterlängtad <3 Jag kollade en liten snutt på en film men beslutade att jag är för trött och ska snart natta mig själv (a)

//Pussha Virre Vonka
^

Kommentarer
Postat av: Lisa

bra med MVG:D du ville inte skriva om de andra resultatet märker jag hahaha Vad fyndig du var att åka till ett badhus hahhaha:D<3lägg in lite bilder:)

2008-10-21 @ 22:28:59
Postat av: Madeleine

Härligt du har det! <3

2008-10-21 @ 22:29:00
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly
Postat av: josefine

du är så jävla bra veronICA :D<3

Postat av: josefine igen

fyfan vad häftigt att lisas och madeliens komentarer skickades 1 sekund efter varandra :O veronica är lite poppis<3

2008-10-22 @ 11:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0