I WILL LOVE UNTIL THERE'S NOTHING MORE TO LIVE FOR

Schisses, vad jag trivs här. Här i Forshaga på Hundsportsgymnasiet och alla underbara människor. Hur ska vi klara oss under lovet? Äsch det kommer nog att gå fort, men sommarlovet? Herregud.

Vi hade bollspel på Idrotten idag och vi spelade Basket och Innebandy och hade skitkul. Vi kämpar allt vi har och tar det ändå på lek, precis så ska det vara! Men så märker man vad dålig kondition man har *suck* Jag och Johanna funderade på att gå till Gymmet idag men nej det orkade vi inte det får bli en annan dag. Men jag vill bli bättre på att ut och jogga. Jaja det är som det är med det.

Tack Julia, jag har fått massa musik till min dator :D
Idag var jag med på lydnadsgruppen träning för första gången, det gick jätte bra. Jag och Baccus tränade sitt - ligg - stå för att "utbygga" till fjärrdirrigering. Vi tränade även fot, inkallning och sättande med störning. Jag har börjat tycka att lydnaden är jätte rolig och det är också mycket kul att träna i grupp och på ett speciellt tillfälle. Det blir både roligare och enklare att få regelbunden träning ^^

Imorgon, torsdag kväll åker jag hem-hem till min håla och tar - höstlov!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte kul att du har fått upp ögonen för lydnaden! :D Nu vill jag se dig vara med på onsdagskvällarna! =) Kramar

2008-10-22 @ 21:43:52
Postat av: Johanna & Majken

Jätte kul att du har fått upp ögonen för lydnaden! :D Nu vill jag se dig vara med på onsdagskvällarna! =) Kramar

2008-10-22 @ 21:44:20
Postat av: Lisa

Du kommer lätt klara av sommarlovet och alla lov du har när du har oss att vänta hemma;D du kommer inte få vara ifred en sekund haha:D saknar dig<3

2008-10-22 @ 22:36:54
Postat av: josefine

tur att jag finns i närheten av din håla ;), men lilla bebisen (du) kanske har glömt borde de, va??? :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0