THIS WAS MENT TO BE

Jag är så sjuuukt glad att jag är här just nu, att jag får gå här på den här skolan och att jag har träffat och lärt känna alla underbara människor! Kommer att sakna alla jätte mycket nu under höstlovet, men det gör det ju de bara ännu roligare att träffas igen också. Det ska bli skönt att komma hem också. Ett tag. En vecka är lagom, inte längre ^^

Nu sitter jag, johanna, åsa och ellen och pluggar Djursjukvård - förvärvande sjukdomar som vi har prov på imorgonbitti. Vi sitter också och stickar som är väldigt mysigt.

Puss på er flickor <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Puss på dig älskade sambo!

2008-10-20 @ 21:58:24
URL: http://haglundjohanna.blogg.se/
Postat av: Lisa H

har du börjat sticka nu ?:D vad stickar du?:p

2008-10-20 @ 23:34:11
Postat av: Madeleine

Sticka är roligt! Jag har gjort en halsduk :K Den blev faktiskt bra! :O

2008-10-21 @ 18:07:45
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0