DANSFILMER & GODIS

                                                                                                                                                 

 

Jag älskar verkligen dansfilmer som Step Up, Step Up 2 the streets, Dirty Dancing, Honey, Flashdance och Grease m.m.

Läs inte detta pappa: Hehe sedan jag har flyttat till Forshaga så har det blivit vääldigt mycket film vilket jag älskar, men hehe det har lett till att jag har blivit en riktig godisråtta! xD

Idag sov jag ut på förmiddagen riktigt härligt med tanke på att det inte har blivit så jättemånga timmar sömn i veckan. Sen är typ alla förkylda "/. Största delen av dagen och jag tillbringat åt min lille sjuke vovve. Jag har rengjort alla hans sår och annat äckligt som han drabbats av :( Det ser verkligen INTE bra ut, snyft. Jag hoppas så innerligt att det inte är fucking Rävskabb. Jag längtar massa till på tisdag då jag får prov svar, men ändå inte för att jag frukat att det är det.

Sedan blev det trevlig TACO-middag med Johanna, Linnea, Sandra och Marie, älska taco.

Imorgon blir det till att plugga djurkunskap, en text om hundens Ursprung ska lämnas in och sen så har jag tvätt tid på eftermiddagen. Glad är jag över att jag hann få en bra tid, det var jätte fullbokat. Johanna fick tillexempel tvätta 07:00 imorse.

Kram /v

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tvättar ni inte tillsammans? :O

2008-09-14 @ 12:25:43
URL: http://veron.blogg.se/
Postat av: Julia

Oj! Nu blev det du hade skrivit in igår när du lånade datorn XD

2008-09-14 @ 12:26:11
URL: http://precissomjulia.blogg.se/
Postat av: VERONICA

haha ja xd



ALLTSÅ för er som inte fattar, det var liksom inte jag som frågade mig själv om vi inte tvättar tsm x)

2008-09-14 @ 13:04:31
Postat av: Madeleine

Hjärta Grease, Dirty Dancing, osv, osv! HJÄRTA godis! ;)

2008-09-14 @ 22:32:02
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly
Postat av: Amelie

kanske är det våteksem, det fick pirelli.

2008-09-18 @ 17:52:43
URL: http://ameliejakobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0