FINALLY I MEET MY SECOND HALF


Lisa och Veron <3 massa kärlek påt'

Äntligen har lisa kommit hit. Så himla kul. Jag är så himla lycklig när jag är med henne. Hon kom med bussen igår kväll hit till Forshga och vi gick och åt på en jätte god pizzeria som vi åt på i våras när vi var här på besök på skolan för att kolla om vi ville gå här. Som fan att vi vill gå här. Och jag önskar så hemskt mycket att Lisa ska komma in. Efter Pizzerina mötte vi Elias och Åsa som välkommnade Lisa med varsin Kram och sedan gick vi hem till Elias och kollade på massa Disney filmer(älska). Närmare bestämt Tarzan, Djungelboken och Oliver och hans gäng. Mycket bra.
Mycket trött gick jag och lisa hem till mig och bäddade och la och oss snackade i minst några timmar. Mycket mycket fast att prata om. Jag kan verkligen snacka om ALLT med dig, vännen <3

Imorse sov vi ut ordentligt, mycket skönt :-) Sedan blev det att äta fruckost i sådär tre timmar XD Sen bar det ner till stallet för att tvätta alla Baccus hundbäddar för att det inte ska finnas några baskilusker kvar :/ Det är drygt att vänta på tvätten men inte alls Tråkigt när jag har lisa här.

Ikväll blir det Sing Star och allt vad vet jag vad vi kan hitta på för tok.
Btw: Så ÄLSKAR jag min klass HSPG1 <3

Tag vara på livet, puss <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Och klassen älskar dig! <3

2008-09-19 @ 19:16:01
URL: http://precissomjulia.blogg.se/
Postat av: josefine

blev de ingen konsert? ;)

2008-09-19 @ 21:29:41
Postat av: Josefine

Hello igen :D



trots att det här inlägget handlar om din kärlek till lisa (förstår dig :P) så måste jag säga att vi har kollat priser på att bo i forshaga, och en villa kostar lika mycket som en lägenhet här :D, så det kommer kanske då :)<3

2008-09-19 @ 21:43:00
Postat av: josefine

*gå

2008-09-19 @ 21:43:25
Postat av: Madeleine

Guuh vad glad jag blir utav bilden och ditt skriveri!! <3

Men vad äre jag läser :O Ska du också dra till Forshaga Josefine?! Snart måste jag väl gå om ettan o börja på Forshaga jag me ;P

2008-09-20 @ 00:12:50
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0