KVÄLL MED FLICKORNA

Ikväll bjöd jag och Johanna in flickor från klassen, på gitar hero och Sing Star -spel kväll :D Vi har alltid kul tillsammans. Annars idag i skolan hade vi ämnena; Hund, Engelska (där vi gjorde sista delen av diagnosen lyssna som gick piss dåligt) och Datakunskap. Under dagen fick vi även reda på att på fredag ska vi ettor bli Nollade utav treorna, Hmm det ska ju bli skapligt kul. Men vi får väl offra oss för att vi också ska få lika kul när det väl är vår tur att nolla ettorna ;)

På eftermiddagen hade jag Coach-samtal med min coach Linda och jag pratade med henne i en timme och är jätteglad att jag har just henne. Sedan lagade jag och Hanniz Stuvade makaroner och köttbullar, men nu är det godis som gäller
Ahw älska godis <3

Haha nu har man typ ingen röst kvar, men ska ändå fortsätta att sjunga nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0