Livet just nu

 Som som sommaren, och där var den sommaren som bort blåst.

Just nu sitter jag i min lägenhet i Johannas rum vid hennes dator (har dock ännu inte skaffat egen) i Forshaga. Skolan är jättebra på alla vis och kompisarna ännu bättre. Baccus verkar trvias bra han med.
För tillfället jobbar jag mest på att lägga ifrån mig en massa skit som jag bär på och har inom mig sedan långt tillbaka. Livet är som bäst då man bara känner att något ska hända för att det verkligen ska det. Som när jag träffade den fantastiska person som numera är min ängel här på jorden. Hon betyder jätte mycket för mig nu, för att jag ska klara det här. Sen så har jag ju baccus när vid min sida med.

Det är jätte kul här, vi hittar på en massa saker tillsammans. Som badar, går ut och går har filmkväll och annat skoj. Någon dag här gick vi upp i skogen för att spåra, hähä det var mest vi människor som fick spåra. Nej men först kom två st bortsprungna Cavalierer som vi sedan hittade ägare till. Sedan kom han tillbaka och hade då en bortsprungen valp på vifft. Den letade vi efter länge utan resultat. Stackarn' Vi vet ännu inte hur det gick :p

Igår blev det Idol 2008 hemma hos Siri och det blir det ikväll igen. Nu ska jag laga mat och sedan ut med vovven.

Ciao /v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0