Rock För Mock


























Rock för mock, Finnåker

13:45

Trött och sliten, är jag nu hemma i Kolsva efter en underbar kväll på festival med mina älsklingar Lisa och Josefine. Vi var på festivalen Rock för Mock i Finnåker som annornas av Svenska Kyrkan. Det var snor kalt och ruggigt under kvällen. Men blev lite varmare när det blev lite mera fart senare på kvällen. Det var många olika band som spelade. Och folk sjöng kareoke, och jag och lisa stod och diggade dem. Klockan gick sakta frammåt och äntligen vid tolv drog discot igång som vi väntat på :). Sjukt trött blev man, och jag är jävligt glad att jag inte har blivit förkyld efter den kalla natten i tältet. Som vanligt så gick luften i min madrass ur, men jag sov faktiskt hela natten ändå, är man trött så kan man sova, hähä! Fan vad kul det är att stå framme vid scenen när det är drag, men också glad att man inte har tinnituss nu, skulle inte förvåna mig ;p

Förra helgen var jag och firade min kära gudmor som fyllde 30år den 1 September. Så vi hade 30års fest i Östergötland, på gården Norrängen, älskar det stället! Så de hade dukat snyggt på logen gjort i ordning baren osv. Stina visste inte om något och vi hämtade henne i en gammaldags jätte häftig bil i Söderköping, åkte till ett berg och drack en mycket god röd champange. Sedan bar det iväg till festen. Och fest, betyder självklart en massa god mat också. På kvällen blev det jätte goda kräftor men jag vet inte om jag är allergisk för det började kli på armarna när jag åt *suck* det som är så gott.
Jag har i alla fall jätte kul med Jenny och Bill och de andra i baren hela kvällen. Hoppas hon fick en lyckad fest med.

Nu ska jag käka lite lunch och sedan ska jag åka tillbaka till kära Forshaga igen. Det blev en snabb visit home. Men jag vill hänga med hundgänget och kolla på Polishunds SM imorgon i Karlstad som ska bli jätte spännande.

Puss, V

- - - - - - - - - - - - - - -
18:44
Jag fick lite bråttom till tåget, så han inte att publicera inlägget. Nu är jag i alla fall i Forshaga och Johanna och hennes storasyster Matilda (som är på besök) har lagat god middag.

btw. Så har jag läst ut en underbart bra bok av Paulo Cohelo, han skriver som en gud.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul hade vi :D, trots att det låter på ditt inlägg som att jag inte riktigt fanns men :P kan tillägga att veronica och lisa inte bara diggade karioke (min stavning xD)musiken, utan dom mer härmade de stackars människor som befann sig på scenen. Jag ville liksom inte delta så jag satt på en stol tittade på som en normal person ist :D<3



haha men så är ju dom två, veronica och lisa. och inte vill man ändra på dom!!<3

2008-09-09 @ 18:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0