TISDAG- ONSDAG

Tisdag: Såg jag att äventyrsgruppen skulle ut och bergsklättra så då satte jag igång med att försäka värva några/någon som skulle hänga på. Hos Ellen Hagström gav det napp ;) Så efter den estetiskaverksamheten kilade vi iväg för att sätta på oss ombyte och Fritidsledaren Rasmus som redan skjuttsat iväg ett gäng kom och hämtade oss vid Ghettot. Vi stannade vid en skogsstig och jag bha 'Är vi framme, jag ser inget berg?' Haha, jodå det fanns där inne i skogen ett berg med en ganska brant vägg. Så fick vi på oss sådanna där suuper snygga selen. Jag har bilder men knäppa jag glömde sladden at home. Men iaf så fick vi klättra och det var både roligare och svårare än vad jag trott. Kul gäng och bra instruktör fanns på plats. Idag har iaf jag sjukt ont i armar och ben, träningsvärk.

Sen när jag kom hem då, så tog jag en dusch och sedan satt jag lite vid datorn. Då kom Johanna hem från hennes Basketträning och vi gick över till killarna mittemot oss här i Förorten och kollade på film. Vi var ganska många där bla hund ettor och vilt treor. Ingen nämd, ingen glömd. Vi satt packade som inlagda sillar i soffan och sängen, haha varmt och mysigt. Allt som allt så blev det tre filmer; Spirit, En komedi som jag inte minns namnet på och så I'm Legend. Efter halva I'm a legend började det bli väldigt svårt att hålla uppe mina tunga ögonlock och jag slumrade till vid Hanniz axel. Jag vaknade av  "Vronqis!!! Gå hem med dig." "Mhh jag är på väg" Så kilade jag hem till mig.

Onsdag: Var man ju skapligt pigg efter gårdagens kväll och inte nog med det så skulle vi iväg till Skutberget i Karlstad för att ha något på Idrotten med 2:orna som kallades FMS ElevProfil, kondition och styrka och sådannt. Det var sjukt jobbigt och jag var helt trött och slut innan jag ens börjat. Men mina prestationer höll ändå. Jag sprang 2km på 10.6 Sekunder, Stod i 90 grader i benen i 5 minuter och 7 sekunder, Lyfte 5kg vikter en gång med varje arm rakt upp 59 ggr. mm Så jag är nöjd och hoppas att jag kan förbättre mig nästa år, för det här kommer vi alltså att få göra varje år.

Nu är kl 18:08 och jag har sovit sedan kl 15:15 och det var jätte skönt. Halsen är ännu inte bättre och alla är typ förkylda men ikväll blir det Sing Star igen :) Jag får se om jag pallar med Lydnadsgruppen idag, det är ju Idol också :D

Träningsvärk och mörbulltad i hela kroppen, det känns att jag lever iaf. Puss


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hallå jag är avundsjuk behöver du aldrig plugga :O?

Allt verkar bortskämt där på forshaga :P haha men väldigt kul :D<3



skulle vilja ha dig som agilityhund om du kan springa 2 km på 10.6 SEKUNDER :O jesus har aldrig sett någon så snabb, bäst du kommer hit och springer lite för mig ;D<3

puss<3

Postat av: Jag, Veronica

haha ja det hade ju varit kul om jag sprang på 10sek. Men tyvär så tog det 10minuter ;( haha



Var det bara Josefine som reagerade på det?

2008-09-11 @ 13:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0