TUESDAYS SHIT

Bergsgården, dit drog jag Sandra och Li idag för vi hade bokat en timmas ridning för en hundring. Det är ett fint stort stall med fina hagar och paddock med privat hästar, det är alltså ingen ridskola. Jag fick rida en valack tror jag att det var, iaf ett svenskt halv blod, jätte fin var han och han hette Kapris. När Sandra hade ringde henne och bokade lät det jätte strikt och att hon skulle stå och kolla om vi kunde rida om vi skulle få fortsätta att rida dem. Men det var jätte fritt vi fick göra iordning hästarna och sen göra vad vi ville. Vi red i paddocken och sedan en liten kort sväng uti skogen på en grus väg. Det var jätte kul att sitta på hästryggen igen det var verkligen längesedan nu. Jag älskar att rida ibland, det passar mig utmärkt att bara kunna rida när man har lust. Ridskola var verkligen ingenting för mig. Jag och Sandra kom på det att när man bara rider ibland så njuter man verkligen av det när man väl rider och så vill jag ha det.

Sedan vart det hem och duscha och sen över till vilt-grabbarna för att kolla film. De satte på nån tråkig riddar-film. Jag, Linnéa, Åsa och Anna hade typ spring i benen så vi gick ut på Forshaga city för att Palla Äpplen som Åsa ville ha. Det vart en rolig runda ialla fall. Det var mest Åsa som palla äpplen men vi hade kul ändå. Älskar er flikkor hela bunten!!!

God Natt

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kul med ridning! :D Och palla äpplen är alltid kul, specc när man blir påkommen och jagad XP

Haru fått provsvaren än då?

2008-09-17 @ 13:06:30
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly
Postat av: Julia

jamen alltså det är ju Johanna som har spelet ;)

2008-09-19 @ 16:06:20
URL: http://precissomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0