Var nöjd med allt som livet ger...



Ett lov, ett påsklov har börjat. Mitt första lov, verkligen lov har börjat. Jag har inget planerat bara lite tankar om sköna saker som att träna med vovven och umgås med vänner. Sedan tillkommer ju det mesta i efterhand.

Det blir verkligen vad man gör det till, har jag fått lära mig! Jag vill lära mig så mycket som möjligt. Huvet och kroppen sitter ihop, det är något man också kan tänka på. Sedan att uppskatta små saker. Jag har aldrig gillat Kolsva. Men jag är född och uppväxt här och det får jag lära mig att leva med. Jag kan ju alltid glädja mig med att det är otroligt skönt att jag hittar vad man ska ha och vet vart allting finns på Kolsva Handel Ica Supermarket, hihi. Jag saknar det inte men det finns en liten, liten hat-kärlek till denna håla måste jag erkänna. Underbart var det att träffa Amelie som jag känt sedan dagis på Kolsva Handel.  På väg till bussen idag i Forshaga när vi gick, för att åka hem-hem grät jag en skvätt och tänkte för varje steg jag tog jag vill inte, jag vill inte åka här-i-från. Jag saknar inte att komma hem till Kolsva, men jag uppskattar det. Vill man något så det till att det blir så. Jag ville verkligen att det skulle bli en fin kväll och det blev det. Vilken tur att jag även har kvar stjärnor i taket här så jag inte splittrar på mig själv allt för mycket. Imorgon skall jag träffa dem underbara.

Just because it is doesn't mean that it soult be!
v

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fan va bra du är på att skriva..

2009-04-11 @ 18:27:11
URL: http://marcuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0