Augusti-nyheterna

Kära du, snart drar veron.blogg.se igång igen efter semester-uppehållet ;)

När jag går där med mina raska steg genom min lilla byhåla, frötränger jag kännslan av att jag fryser om mina bara ben i shortsen med tankarna om att sommaren börjar ta slut. Den svalnar mer och mer, men jag hoppas att man kan lita lite på nyhetsgubbarna när dem säger att det ska bli varmt imogon, yay!

Denna dag vaknade jag upp med älsklingarna josefine och madeleine vid min sida. Upp och äta frukost för att sedan ta sig ned till busshållplatsen. När Mad hade tagit hennes buss och det var dags för mig och josefine att åka vår buss, hade jag självklart kollat fel på busstabellen och glömt att det var helg. Vi skulle in till köping om vi så skulle bli tvungna att lifta. Haha det är klart vi gjorde de ;) Längs vägen börjar vi att gå och göra "lift tecken" och efter en stund stannar en tant och farbror och plockade upps oss. Fett stolta vi är, för att vi har liftat till Köping nu :D och bara för att mina mamma skulle vara värre så hade hon liftat från Stockholm till Malmö i min ålder, suck. Men det blir väl nästa sträcka eller vad säger du Josefine? ;)

Väl inne så träffade vi Lisa Häggkvist och vi käkade. Snyft, kommer inte ses förän i september nu och Madeleine ännu längre tid.. :(<3




Josfeine Westling <3 Veronica Wihman

Have a nice day,
kisses!




Kommentarer
Postat av: josefine

Vet inte riktig vad vi ska göra i malmö, men det blir ju billigt och bra om vi liftar fram och tillbaka till grymmaste Forshaga :D



Älskar dig Veronica. Oavsett om jag är glad, upprörd, ledsen eller lycklig när jag umgås med dig så känns det alltid, alltid, alltid så jävla bra nånstans där inne, du är guldvärd<3

2009-08-23 @ 00:55:24
URL: http://josefinewestling.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh vilka vackra bilder !!<3<3

2009-08-23 @ 09:35:47
URL: http://lisahaggkvist.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag hänger självklart med och liftar nästa gång!! :D



Ni är så härliga, det bästa som finns är att vakna upp bredvid er! <3 Och du var riktigt gosig att ligga o krama när du sov ;)



Jag kan inte förklara det i ord lika bra som Josefine men jag älskar dig så himla mycket, saknar dig!! <3

2009-08-24 @ 00:12:25
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0