Forshaga, we're back in town!

Underbart, Underbarare, Underbarast!

Jag och vovven vaknade upp nyss i vårat rum i lägenheten här i Forshaga. Sommarlovet har verkligen gått fort men jag har längtat ihjäl mig efter det här. Det känndes verkligen bra i hela mig när jag steg ur bilen, Baccus tittade sig omkring lite undrande och sedan vände han sig mot vår trappuppgångs port och satte igång att dra och tjuta dit åt och upp för trappan. Han gnällde/skällde hela vägen upp och vi springer in i lägenheten och det värmer om hela hjärtat. Han hade också längtat tillbaka minsann. Underbart!

Det blev en lång dag igår för mig och mammsen. Vi kom iväg vid tolv tiden på dagen med nästan fullpackad bil. Stannade till i "Penning-bridge" (örebro;) för att käka mat, det blev SubWay *gott*. Vidare bra det förbi Karlskoga och mot Karlstad, Bervik. Runt tre kom vi framm till IKEA. Hähä, där yrade jag och mamma om kring i 3h >< så kanm det gå! Men, men.. trött som jag vet inte vad, så var maten kvar. Mamma fick vila i bilen (eftersom hon skulle köra hela vägen hem sen) medan jag köpte mat på Ica Maxi för 1200kr.

"Det är bra när kylskåpet är tomt - för då kan man fylla på de!" :D

I've been missing you all guys like hell.

Under kvällen hanns det med att hälsa på lite folk. Bla. sett Ellens nya lägenhet och träffat Josefine och Erika på ghettot, hähä älskade 93:or så grymt kul att ha er här<3

Veronica på IKEA, Bergvik

IKEA, Bervik 1 år sen.



Kommentarer
Postat av: Lisa

åh vad härligt det låter kommer snart och hälsar på:)<3

2009-08-30 @ 09:09:48
URL: http://lisahaggkvist.blogg.se/
Postat av: Frida

Men va äre du säger !!! har du kommit hit utan att säga nå till mig!! haha ses snart! =D

2009-08-30 @ 15:36:17
URL: http://www.fridoss.webb.se
Postat av: josefine

det är bäst att båda vi är här!!!<3<3<3

2009-09-01 @ 01:15:45
URL: http://josefinewestling.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh härligt det låter!! :D Hihi låter nästan som jag och mamma när vi for i väg till Skara förra helgen :P Vad kul att jag lyckades med Subway-övertygelsen :D Älskar dig <3<3<3

2009-09-04 @ 21:01:22
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0