Ännu en dag med möjligheter!



Dagen började med en Svenska lektion. Då jag lyssnade på folk som redovisade sina muntliga presentationer. Jag ska presentera på torsdag. Jag har tänkt att snacka om Auschwitz, hur det var och hur jag upplevde det när jag var där. Det ska bli roligt, det kan bli bra. Men det kommer det inte för jag blir ju så fruktansvärt för onödigt mycket nervös! Min favorit, jag ser fram emot Malin redovisa som ILLRAR ^^

På hundlektionen hade vi teori om inlärnings tänket eftersom vi just nu håller på det klickerträning, som är sjuukt roligt. Riktigt roligt tränings pass fick jag och Baccus, han var jätte taggad efter ha suttit i boxen någon timme på förmiddagen. Fram till lunch blev det till att skriva loggbok om träningen. Ehm? det var något nytt. Inget för mig jag känner för att tänka och ändra träningen under själva träningen. Men det är jag och jag kanske, kanske en vacker dag förstå mig på det med att skriva loggbok. Före och Efter. We'll se.
Lunch. Äntligen. Varför är jag alltid hungrig? I alla fall så bar det iväg med raska steg till matsalen och efter det. Ja då stack jag och My en snabbis till affären för att köpa godis. Det bör inte bli en vana!

Valpens-utvecklings-provet gick sisådär. Det hade varit enkelt, om inte perioderna hade varit så oregelbundna/övergående. Veckobesiktningen gick jätte bra, då kalven har försått att det spelar ingen roll vad jag säger matte kommer ändå stoppa upp en temp i rumpan på mig. Så lika bra att bara stå och vara duktig :D

Tanken var att gå till gymmet med flickorna idag. Fast det blir inte alltid som man tänkt sig.
Vi bangade gymmet och tränade i lägenheten i stället. Nog för att jag är en klenis och inte kan göra armhävningar.
Men jag har VILJAN att slå rekord. Och jag har VILJAN att sitta i 90 grader, längre än förra gången...
och jag har VILJAN att sitta i 05:32:05 minuter. Ohh ibland är man såå stolt!!! :D



VILL HON SÅ,
VILL HON.


En dag i Forshaga.
Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Klenis? joo tjena!!! :D Guuh va stark du är!! <3

2009-02-05 @ 21:18:31
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Madillly
Postat av: Lisa H

tyst madeleine nu ska vi inte göra henne för stolt ;);)

2009-02-05 @ 22:04:37
Postat av: Mamma

Det är bra jobbat, Vronqan! Med vilja går det mesta.

GRATTIS till vinsten i agility och uppflyttning i klass 2! Vi uppskattar samåkning på kommande tävlingar, men mest är vi stolta över Dig och "Kalven"

Vi längtar efter Er. Ni kommer väl hem den här helgen? :) :) :)

2009-02-07 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0