Den 10:e Februari 2009 så jävla speciell dag <3!!

Malin Andersson, det underbarnet har gått och funderat på vad som skall hända denna tisdag? Vad är det för speciellt med denna tisdag. Tisdag den 10:e Februari 2009 - en jävla speciell dag <3!!

Jag vill bjuda er på en historia, en historia så bra, så bra!
Denna historia heter:

Historien om en Veronica Whiman tisdagen den 10 februari.
Skriven utav självaste - Åsa Harrysson.

En morgon försover sig Veronica till friluftsdagen och beslutar sig för att messa och ringa diverse personer, när hon tillslut ringer en Åsa så säger denne att hon kan åka utan sin ädle kalv med henne i en bil till denna friluftsdag. Ett finger, en Ellen, en Åsa och en Veronica far iväg mot en friluftsdag. I bilen får Åsa en mössa som ska hålla henne varm heeeeela dagen, det gjorde den inte för Åsan använde den inte:(. Veronican åkte lite skridskor, ägde ganska stort på skidor, gick en tipspromenad och vet nu hur långt det är mellan Knipan och hundstallet(attens><). Åt mången hamburgare och servade kompisar med hamburgare och biffar. Bjöd på godis och våt kola. Pimplade med pimpelspö och lade sig i snö. Satt i killarnas omklädningsrum och väntade på att killen som hamnat i vaken skulle klä av sig och duscha. När hon väl tog sitt förnuft tillfånga och förflyttat sig till tjejernas omklädningsrum bjöd hon på show i form av "dansa med Leroy-danser". Slutligen åkte hon hem från denna friluftsdag och insåg att Benneth var den längre i Björn-och-Benneth-duon. Väl hemma sov jag och träffade inte Veronica förräns hon kom hem(19.30) från att ha renat sin kropp i klorvatten, väl då insåg jag inte hur denna dag skulle sluta... Jag går hem, lyssn...[vi skippar den här biten.] Efter att en Åsa tillsammans med Malin, JohAnna och Linnéa har dampat runt på ICA och ätit upp nästan alla gratisvindruvor i skålen vid frukten, så går vi hemmåt och Malin upptäcker ett brev [EN FAKTURA] till en viss Åsa Harrysson. Brevet var i hemlighet [EN FAKTURA] en inbjudan till en danskurs[I JAZZFUNK OCH STREET]. Åsan blev förskräckt av inbjudan[FAKTURAN] och såg att adressen 17B hade ett finger med i spelet, hon småsprang oskillat dit och sade till Veronican att hon oväntat fått ett brev [EN FAKTURA]. Veronican skrattade och sade att, "du dansar och flamsar runt i vårat hus, du ser ju ut som en lus(er). du är så löjlig att det är synd om dig, visa att du är en man och gå en danskurs med mig." Åsan var skeptisk och osäker på vad dennes moder skulle tycka om det, då hon brukar vara skeptiskt till sådana saker. Åsan tog 4 sekunder att övertala till att gå danskursen [I JAZZFUNK OCH STREET], Åsan ringer sin mamma och övertalar denne till att det är så schteeekigt att gå kursen!

Jag älskar verkligen denna historia så sjukt mycket. Den är så vacker, fin och alldeles, alldeles Underbar! Och det bästa är att den är så, så verklighets baserad på denna Veronica Wihman.

Friluftsdagen idag var suverän och jag ångrar inte att jag tog chansen att åka med, trots att jag försovit mig, men det var så värt. Tack åter igen till mina föräldrar som ställde mig på skidor vid 3 års ålder, den lilla skikande skitungen, Då så kallad Vronqis för att hon var så vrong och envis och besvälig. Jag älskar att åka skidor och jag måste bara berätta att jag åkte 5 km på 26 minuter. Hör och häpna! Åter igen så hade jag aldrig klarat det om jag inte hade haft världens bästa stöd av er. Mer utav friluftdagen har ni redan hört om skridskor, skidåkning, pimpling och tipspromenad.

För att ni ska förstå...
Åsa Harrysson är den mest underbara och OFÖRUTSÄGBARA person jag känner <3
Hon är min förebild och idol och min brutta som jag shakar ass'et med så hårt varje dag. Alla som känner henne skall vara tacksamma.
No one on earth is like her!


Det var om Åsa det, och det som hände var att...
en vacker dag då jag går hem från skolan, går från Knipan på väg mot förorten, mitt kära hem! Ser jag en annons på en anslagstavla - den bara lyser för att jag, just jag skulle se den! En annons om en Jazzfunk/Street danskurs i Forshaga. Reflexen går så HÄR fort och jag hinner knappt blinka för änn jag har ringt upp på numret och anmält mig och åsa till kursen. Fan vad kul tänkte jag! Är jag inte lite, lite oförutsägbar kanske?! Åsa kan väl inte ana på jorden att jag skall ta med henne på en danskurs bara så där. Nämen hoppsan Vronq har anmält dig till en danskurs, uhm otippat? vava!

Fortsättningen vet ni, åsa får hem en faktura ><
Det var inte tänkt att det skulle bli så.. men gaaah! Det blev bäst ändå!
Nu har vi varit helt exalterade och cp glada för denna dag :D
Imorgon blir det 100% dans <3

En dag att minnas



Ellen <3
Imorgon blir en bättre dag!




jag säger bara...

ÅSA HARRYSSON <3


Kommentarer
Postat av: Malin

10 Februari 2009 <3

Jag visste att det skulle bli en speciell dag.

En speciell dag, med speciella personer

på en mycket speciell plats!

Ni är allt jag har <3

2009-02-10 @ 23:35:58
Postat av: Åsa Harrysson

"För att jag älskar dig och jag vill hårifrån!!! Jag vill bara dansa!!!!"

2009-02-11 @ 08:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0