Fredag den 13:e Februari



- I belivie I lost my wings -


Dagar som igår älskar jag bara!
Först var det svenska och jag försökte att sätta ord på något oförklarligt.


Auschwitz

-
Sedan var det HUNDlektion och agility stod på schemat. Det vara bara att pallra sina lata, ben iväg mot ridhuset i Skived. Vintern var underbar igår. Tio minusgrader, snö och soligt - underbart väder! Agility träningen gick bra och sedan var det dags för en fin promenad i vinterlandskapet tillbaka igen. Väl hemma blev det till att städa hela lägenheten efterom det skulle bli städkontroll och söta johanna är sjuk. Älskade Micke Fritidsvärd glömde bort våran lägenhet och efter någon timmes övertids väntan ringde en mycket arg och hungrig Veronica till Micke Fritidsvärd och sa att han fick ta sig hit fort för att det är nu det är städat och jag är jätte hungrig (vi skulle laga ungspankaka och då skulle det bli disk igen). Jag fick tillslut mat i mig och lägenheten vart godkänd. Kvällen spenderades med underbara människor på ett underbart ställe.

Idag skall jag och min ädla kalv åka med ett tåg till mina älsklingar i en stad far far away!
Idag är det Fredag den 13
Imorgon är det Alla hjärtans dag.





I believe I can I believe I will (oh yea)
I believe I know my dreams are real
I believe I'll chant I believe I'll dance (I gotta dance)
I believe I'll grow real soon and That is what
I do believe (I do believe! yayeeyay)


"Yesterday is history, Tomorrow is a mystery and Today is a gift"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0