Man måste åka hem för att kunna komma tillbaka

Imorgon lämnar jag Forshaga för tre veckor. Första veckan är det sportlov och de två andra veckorna ska jag göra min praktik på Dog Planet i Stockholm, Östermalm. På praktiken får jag sällskap med Åsa, det kommer bli underbart och jag ska bo hos Jenny i Nacka, Orminge (typ, kanske?) vet inte riktigt. De där med minne kommer väl med åren. Det ska bli roliga veckor men har också mycket att se fram emot innan det med. Imorgon blir det disco i Västerås. Ska till Örebro i veckan och träffa Ellen och Co. där vi ska roa oss på Gustavsvik och Boda Borg. Onsdagen bär det iväg för att ställa sig på skidorna. Kolsva kommer jag väl inte se så där mycket av, lite rök kanske.

Tiden tickar. Forshaga lever och nu är det dags för Sportlov. Att lämna detta ställe är väl ett måste, för att kunna komma tillbaka till allt och alla och uppskatta det ännu mera. Veckan har varit härlig. Många sköna kvällar med bland annat klyftpotatis i ugn och kladdkaka till efterrätt, det gillar vi dé! Skoluppgifterna har gått bra och att redovisa Eget moment 1 i Torsdags gick bra. Jag visade att jag lärt Baccus 'kryp' och hur jag lärt in det.

I still se it all, our last summer...

Kommentarer
Postat av: josefine

kom ihåg legg imorrn annars kommer ni inte in... tänkte bara påminna om det :)!

2009-02-21 @ 08:07:29
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0