Underbara ni...

Helgen spenderades i Köping, Kolsva. När jag kom in med tåget på perrången stod Lisa där för att hämta mig och pappsen skulle hämta Baccus. Några minuter senare kom Josefie in med tåget från Västerås. Vi åkte iväg till Madeleine där även Lisa H var (och pappa o baccus till kolsva). Hela gänget samlat. Underbart att träffa er flickor. Underkvällen bjöds det på tacos, massa chips och maddes special de lux dipp. Vi pratade lite om vårat läger i allmänhet och vad vi ska tänka på. Fler idéer ploppar upp efter hand. Jag fick världens överaskning då jag helt plötsligt blev uppvaktad som om jag fyllde år. Det har jag ju gjort också, fast då var jag i Forshaga i början av Januari. Så jag fick jätte fina presenter, en otriligt vacker tavla, en underbar sten och ett par fantastiska vantar. Tack igen för det. Mer av kvällen vill jag inte avslöja, det håller vi oss för oss själva. Helt underbar mys kväll i alla fall.

Lördag morgon var Josefine tyvär tvungen att åka hem till sina poffsar. Vi låg och drog oss i sängen tills vi sedan någon gång mitt på dagen kom ut på stan, tihihihi för att gå på marknad. Vi spenderade pengar på ett allt-10-kronors-stånd och köpa munkar. Sedan gick vi hem till Lisa A. Kommer inte riktigt ihåg vart tiden flög iväg och med vad sen. Men massa snö, en pulka och tre galna idioter var inblandade. Sedan försvann en idiot iväg på en teater och då var dom bara två. Två idoter i ett hus. En Veron och en Madde. Det kan inte mera bli en skruvat. Det slutade med att vi lärde oss en hipphopp/street (eller vad det var) dans från YouTube. Kul hade vi iall fall. Sen bar det av till Kolsva. Jag vet inte hur det går till men Anders har typ alltid rätt. Jag kan ju bara säga att det Inte blev det jag sa. Ungefär sömn och plugg. Hel mysig kväll med massa flumm, bjöd den dagen på. Två blondiner och ett kinderägg, kan man ju bara säga! Underbart att träffa älskade systeryster föresten. Jag säger bara satsa så Jönköpingsuniversitet och Alex ;D

Söndag: WM, Wästmanlandsmästerskapet i Agility i Fagersta, Norberg.

Underbar tävling med underbart agility folk. Under dagen lärde jag och madeleine, lisa dansen. Vi försökte även med många andra. "Flickorna demmonstrerar, Flickorna har fått nog, flickorna vil ha frihet - här på våran jord!"  (mel. älgarna demonstrerar ;D

Baccus och Jag är i topp form nu kan man ju säga. Vi bjöd på tre nollade lopp av tre möjliga och det resulterade i en tredjeplats totalt. Grattis till Erika Lindqvist som knep både första och andra plats med hennes Flat och en Groenendael. Jag säger bara Flattar dom kan dom med! :D Detta ska bli vår bästa agility sässong.
Tack igen för stödet Lisa och Madeleine, och många borde även tacka oss! ;)


Världens Bästa Veronica

Jag är fan-i-mig världens bästa Veronica.
Helt enkelt, så är jag det. För jag har världens bästa vänner <3

Tack, jag älskar er





Jag drömmer om att ta mig till horisontens ände
och sväva med havets vindar.

Att få sväva med vinden och havets krafter
utan att du kan styra mig.

Jag skall inte vara i din väg men var då inte i min
där jag ska säva med havets vindar.

Världens Bästa Veronica

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du ÄR Världens Bästa Veronica!!! Älskar dig också! <3



Hur många procent nollade lopp har du och Baccus gjort i år?

2009-02-16 @ 15:00:04
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Madillly
Postat av: josefine

din blogg tycker inte om när jag kommenterar eftersom att det iprincip alltid blir fel när jag skickar iväg dom :'( men jag hoppas att du gillar mina comtentos iaf ;)



skrev iaf för några dagar att du är bäst på agilityplan och att jag älskar dej meeeeeeeee :D<3

2009-02-18 @ 17:58:21
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0